VÄLKOMMEN till min blogg. Här lägger jag upp kort och annat som jag tillverkar mestadels av material som jag säljer. Ibland petar jag in bilder på nytt material som kommit in. Min största kanal är Tradera. Du ser ett urval av mina auktioner rulla förbi här nedan. Kika gärna in.

Mina auktioner på Tradera

måndag 20 maj 2013

Jag tror att jag har fått knappar på hjärnan.
Det väller in (kan inte förstå vem som beställt...) knappar av olika de slag.
Härom dagen kom dessa godbitarna.


Det är fem olika mönster och säljs på Tradera i 100-pack med 20 av varje.
De finns även i form av stjärnor och blommor.
Sedan vill jag gärna redan nu förvarna om att från och med Lördag så avslutas mina auktioner från kl 20.00. Detta av lite olika anledningar men den främsta är nog med hänsyn till min familj som tycker att jag sitter hela kvällen vid datorn och det är ju faktiskt sant. Så det blir lite sommartid redan nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar