VÄLKOMMEN till min blogg. Här lägger jag upp kort och annat som jag tillverkar mestadels av material som jag säljer. Ibland petar jag in bilder på nytt material som kommit in. Min största kanal är Tradera. Du ser ett urval av mina auktioner rulla förbi här nedan. Kika gärna in.

Mina auktioner på Tradera

söndag 30 mars 2014

Har gjort två kort med textstämplarna "me to you"


Här först ett med en guipurespets som jag delar i två delar. Bakgrunden är ett papper från serien "Couriosity Corner". Tvärs över löper tre rutiga sidenband. Längst ner ett sidenband - Love you.


En solros med en rhinsten i mitten...


.....och en klocka i hörnet.


Sedan ett kort med ett papper från serien Santoro Mirabelle.
Stämpeln inramad av metallhörn i silver.


Små ramar i bronsmetall med en lila akryldroppe i varje.


Massor av lila blommor och två blomklockor i akryl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar